7. huhtikuuta 2012

Hyväksy minun uskontoni!


Vaikka olen ollut kuolleena jo yli tuhat vuotta, niin olen edelleen hyvinkin elossa.

Kerroin kansalleni, että olin profeetta - enkä vain profeetta vaan viimeinen profeetta. Esiintyminen profeettana on oikeastaan aika helppoa. Aivan ensimmäiseksi sinun tulee uskoa itseesi. Silloin ihmiset alkavat uskoa sinuun. Mitä enemmän ihmisiä sinuun uskoo, sitä enemmän heistä voidaan taivuttaa uskomaan sinuun. Se on kuin lumivyöry. Tänään elän edelleen kannattajieni ja heille antamieni elämänohjeiden kautta.

Mikä on minun uskontoni? Uskontoni on minun päämääräni.


Päämääräni oli hallita kaikkia maailman ihmisiä ja saada heidät elämään minun ohjeideni mukaan. Halusin täydellistä tottelevaisuutta. Halusin koko maailman ylistävän ja kunnioittavan minua. Peitin päämääräni huolellisesti uskonnon kaapuun, jotta itse Kaikkivaltias vahvistaisi arvovaltani. Kuka silloin uskaltaisi olla tottelematta minua?

Uskonnon kaapu on palvellut minua hyvin. Se on innostanut sinisilmäisiä kannattajiani tappamaan ja tulevan tapetuiksi minun päämäärääni palvellessaan, he ovat voineet toteuttaa verilöylynsä pyhyyden valossa.

Uskontoni vaatii vain yhtä asiaa: TÄYDELLISTÄ TOTTELEVAISUUTTA. Tottele käskyjäni ja palvele minun päämäärääni ja sinut palkitaan, tässä elämässä ja seuraavassa.

Tänäänkin seuraajani työskentelevät ahkerasti saadakseen minun käskyni voimaan koko maailmassa. He kutsuvat sitä uskonnokseen. He käyttävät erilaisia menetelmiä: he taivuttelevat, sortavat, imartelevat, pelottelevat, rauhoittelevat, hämmentävät, uhkailevat, terrorisoivat, hiljentävät, vaeltavat ja lisääntyvät - mitä tahansa, mikä levittää uskontoani ja edistää sen tulemista hallitsevaksi.


Uskontoni tärkein päämäärä on hävittää kaikki muut uskonnot.

"Mitkä sinun käskysi ovat?" kuulen sinun kysyvän. Hyvä on, tässä ovat minun elämän ja kuoleman sääntöni:

  1. Jos torjut minun uskontoni, sinua vastaan on taisteltava kunnes olet kuollut.
  2. Jos jätät minun uskontoni, sinut on tapettava.
  3. Jos pilkkaat, loukkaat tai vastustat uskontoani, sinut on tapettava.
  4. Jos kuolet taistellessasi uskontoni puolesta, pääset suoraan paratiisiin.
Muista että omistautumistasi mitataan ainoastaan tottelevaisuudella. Jos seuraat käskyjäni kyselemättä, niin sinut palkitaan. Vaikka käskyni vaatisivat julmuutta ja raakuutta, sinun on toteltava. Itse asiassa halukkuutesi totellä käskyjäni, vaikka et haluaisi, on selvä merkki siitä, että olet tottelevainen ja siis aidosti omistautunut uskonnolleni.

Kaiken minkä teet, tulee julistaa tätä sanomaa: "Hyväksy minun uskontoni, tai muuten!" Tämä on minun sanomani ja se on minun seuraajieni sanoma. Katsokaa tarkasti: heillä on aina tämä sama sanoma.

Tänä päivänä päämääräni nauttii suurta menestystä. Minne tahansa seuraajani menevätkään, heidän täytyy vain sanoa, että heidän uskontonsa vaatii heidän saada tehdä sitä ja sitä, ja uskottomat sallivat sen - vaikka he salaisesti inhoasivatkin sitä. 

Minun täytyy sanoa, että kaikesta teknisestä taituruudestaan huolimatta nämä nykyajan uskottomat ovat suurimpia hölmöjä joita olen nähnyt. Heidän suurin heikkoutensa on se, että he haluavat rauhaa. Se tekee heidät helpoiksi voittaa. Kannattajieni tarvitsee vain uhata mellakalla ja uskottomat löytävät ovelan tavan myöntää tappionsa. Kannattajieni väkivalta pelottaa uskottomat halvaannuksen ja alistumisen tilaan. Jotkut uskottomat ovat huomanneet tilanteen, mutta heitä ei kuunnella tai heitä panetellaan.

Jopa silloin kun kannattajani murhaavat joitakin uskottomia mitättömän loukkauksen takia, nämä hölmöt pelkurit matelevat anteeksipyyntöjään ja lupaavat rangaista jokaista, joka luokkaa minun uskontoani: minun uskontoani, joka riippuu heidän päällään kuin kuolemantuomio! He ovat todella aivan järjettömiä ihmisiä. Luulen, että he möisivät omat lapsensa orjiksi saadakseen hieman lisää "rauhaa".

Sotilaideni täytyy ainoastaan käyttää sanoja "oikeudenmukaisuus", "vapauttaminen", "vapaus" ja uskottomat lähettävät armeijansa auttamaan heitä. Mutta minun kannattajillani ei ole aikomustakaan luoda "vapautta", se on vastoin minun uskontoani. Uskottamat eivät myöskään ymmärrä, mitä minä tarkoitan "oikeudenmukaisuudella". He ovat liian laiskoja ottamaan selvää!

En voi muuta kuin halveksia näitä ihmisiä. He ovat heikkoja, pelkureita ja tyhmiä.

Nämä hölmöt luulevat, että suvaitsemalla minun uskontoani, he hyväksyvät sen. Se riittää toistaiseksi, koska tällä tavoin seuraajani voivat kerätä voimia, mutta pitemmän päälle se ei riitä. Minun uskontoni hyväksyminen tarkoittaa minun käskyjeni seuraamista ja pelkkä uskontoni suvaitseminen ei riitä. Jos he kieltäytyvät tottelemasta minun uskontoni käskyjä, he torjuvat uskontoni ja heitä vastaan on taisteltava kunnes he ovat kuolleet. Se on ensimmäinen käsky.


Tämä on käännös Citizen Warriorin sivustolta löytyvään lehtiseen You Must Accept My Religion!

-Ibn Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti