tag:blogger.com,1999:blog-5974238539367174779.post3278107584345344023..comments2024-03-28T12:02:25.281+02:00Comments on Ibn Matti: Miten ihmisille kerrotaan islamistaIbn Mattihttp://www.blogger.com/profile/10772395878094319131noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5974238539367174779.post-69398959526976407262017-02-20T19:32:39.678+02:002017-02-20T19:32:39.678+02:00Uskonnothan ovat johtajilleen usein hyvinkin tuott...Uskonnothan ovat johtajilleen usein hyvinkin tuottoisia bisneksiä, esimerkiksi scientologia (ja onhan kirkollakin verotusoikeus...).<br />Muhammedia täytyy kyllä ihailla siinä mielessä, että aika harva on onnistunut luomaan lahkon, joka pysyy pystyssä yli tuhat vuotta ja jonka kannattajat valloittivat parissa sadassa vuodessa puolet koko tunnetusta maailmasta...Ibn Mattihttps://www.blogger.com/profile/10772395878094319131noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5974238539367174779.post-89113287439621806272017-02-19T20:36:06.263+02:002017-02-19T20:36:06.263+02:00Mainostamisen tehoa ei todellakaan pidä aliarvioid...Mainostamisen tehoa ei todellakaan pidä aliarvioida. Markkinoinnin perusmatematiikassa 2 + 2 on ostettaessa 3 ja myytäessä 5; niinpä kaikki sekundaa huonompana hankittu tavara on myytävä vähintään priimana ellei parempana.<br /><br />Tämä on toki ymmärrettävää, samoin kuin se, että yksi ja toinenkin ostaa tahallaan huonoa myydäkseen sen voitolla ymmärtämättömille. Yhtä ymmärrettävää on, että asiakas jolla ei ole aiempaa kokemusta tuotteesta X voi uskoa mainokseen ja ostaa sitä tolkuttoman paljon. Huomattavasti vaikeampi on ymmärtää asiakasta, jolla on jo huono kokemus tuotteesta X, mutta hän silti ostaa sitä yhä ja jopa suosittelee sitä muille. Lähestulkoon mahdotonta on ymmärtää asiakasta, joka kaiken tämän jälkeen väittää edellen olevansa tyytyväinen tuotteeseen X, joka ei koskaan ole ollut hänelle eikä kenellekään hänen tuntemalleen käyttäjälle sitä, mitä luvattiin, mutta siitä huolimatta hän jatkaa sen käyttämistä ja suosittelua uusille tuttavuuksilleen, jotka eivät ole tuote X:stä kuulleetkaan.<br /><br />Mikä pahinta, kuullessaan tuote X:n aiempien pettyneiden käyttäjien negatiivisia kommentteja hän kokee pakottavaksi tarpeekseen käydä raivokkaseen vastahyökkäykseen heitä vastaan tuote X:n puolesta:<br /><br />"Siinä ei ole mitään vikaa koska siinä ei voi olla! Asia on niin, koska mainoksessa sanottiin niin!! Jos olettekin kokeneet toinen toistaan pahempia puutteita ja haittoja, ne ovat teidän itsenne aiheuttamia!!! Mitäs olette niin tuote-X-vastaisia!!!!"<br /><br />Olisipa Muhammad syntynyt puolisataa vuotta sitten, niin olisi nyt markkinointiguru jonka edessä Bill Gates ja kumppanit heittäisivät kärrynpyörää saadakseen edes pienen ripauksen lisää tuota osaamista.QroquiusKadhttps://www.blogger.com/profile/05928474884190902018noreply@blogger.com