4. helmikuuta 2016

Minulla on unelma



Minulla on unelma, laulu laulettavaksi
Se auttaa minua selviytymään mistä vaan
Jos näkee sadun ihmeen
Voi ottaa vastaan tulevan vaikka epäonnistuisi
Uskon enkeleihin
Jotain hyvää kaikessa mitä näen
Uskon enkeleihin
Kun tiedän ajan tulleen
Ylitän virran, minulla on unelma

Minulla on unelma, fantasia
Se auttaa minua kestämään todellisuuden
Ja päämääräni korvaa vaikeudet
Kun rämmin pimeydessä vielä yhden mailin
Uskon enkeleihin
Jotain hyvää kaikessa mitä näen
Uskon enkeleihin
Kun tiedän ajan tulleen
Ylitän virran, minulla on unelma

Minulla on unelma, laulu laulettavaksi
Se auttaa minua selviytymään mistä vaan
Jos näkee sadun ihmeen
Voi ottaa vastaan tulevan vaikka epäonnistuisi
Uskon enkeleihin
Jotain hyvää kaikessa mitä näen
Uskon enkeleihin
Kun tiedän ajan tulleen
Ylitän virran, minulla on unelma
- Benny Anderson & Björn Ulvaeus


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti